Aku Sempat Melihat Ramadhan!!


DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PEMURAH LAGI MAHA PENYAYANG

detik yg kutunggu tiba..
doaku bertemu ramadhan diterima..
aku sempat melihat ramadhan..
namun sampai bila??
mungkinkah sampai hujungnya??
aku mohon ya Allah..
sampaikan la aku kepada keseluruhan ramadhan..
andai ini ramadhan terakhir..
aku pohon..
sebaik sahaja aku meninggalkan ramadhan..
diriku bergelar muttaqin..
aku berharap padamu ya Rahman..
kerna diriku lemah..
tidak ada apa yang bisa kulakukan tanpa izin-Mu..
aku hina..
terlalu banyak dosaku..
maka aku mohon ya Allah..
jadikan la ramadhan ini yg terbaik untukku..
agar aku ada bekal berjumpa dgn-Mu..
satu yang kupinta..
perkenankanlah doaku..
wahai Tuhan Yang Mendengar..
...
....
.....

Penulis : aizat al jauhari ~ Sebuah blog yang menyediakan berbagai macam informasi

Artikel Aku Sempat Melihat Ramadhan!! ini dipublish oleh aizat al jauhari pada hari Monday, August 1, 2011. Semoga artikel ini dapat bermanfaat.Terimakasih atas kunjungan Anda silahkan tinggalkan komentar.sudah ada 0 komentar: di postingan Aku Sempat Melihat Ramadhan!!
 

0 comments:

Post a Comment